Wat levert het op voor uw klant?

Dat klanten producten en diensten tegenwoordig digitaal kunnen aanvragen maakt dienstverlening efficienter en klantgerichter. Hieronder vindt u een aantal belangrijke voordelen voor uw klant:

  • De formulieren zijn altijd en overal toegankelijk via het internet.
  • De klant kan inloggen met DigiD waardoor het formulier kan worden voor ingevuld met persoonsgegevens uit landelijke en lokale bronnen.
  • Er worden alleen vragen gesteld die op basis van eerder gegeven antwoorden relevant blijken te zijn.
  • Gegeven antwoorden bepalen het product of de dienst die wordt aangevraagd.
  • Er wordt uitsluitend gevraagd naar het bijvoegen van een bijlage als dit relevant is voor de beoordeling van de aanvraag.
  • De digitale formulieren kunnen online worden ingevuld en verstuurd.
  • De klant krijgt per email een kopie van de aanvraag en ingevulde informatie.
  • De klant kan online afspraken plannen in de agenda van de gemeente.
  • De klant kan direct online betalen via Ogone.

U bent hier